Jumaat, 18 Februari 2011

4 PuTrA ~2011~

4 PuTrA

Kenangan yang best sngt2...
aku merupkan ketua kelas pd thn nie...
mmng mencabar but happy sngt..,dpt kwn2 mcm diaorg...
guru kelas kteorg mmng sporting....

Kme ade 39 pelajar...,majoritinye pompuan ler..,cause nie klas ert...
biaselh bile dh rmai pompuan mcm2 lh jdi...
dlm satu ari klau x gadoh mmng x sah...
dlm klas nie pn ade talam dua muka.,er bencinye bler ade org cm nie...

Ckgu2 yg msk klas kbnykanye sporting lh but ade sorg dua yg agk cengeh..
tpe x pelh dh diaorg ckgu so ikt jelh....
ckgu2 bnyk yg tension sbb klas nie mmng jrg senyap sntiasa riuh...
pd ckgu yg dh biase dioarg akn sabo jelh..,pd yg x biase kne fhm2 lh...

Wlpn satu klas but still ade yg msm muka..
mmng mule2 aku pelik..,yerlh sbb satu klas tpe nk msm2 muke..,rupenye diaorg dh lme gado...
aku fhm keadaan diaorg..,tpe ape aku blh wat kn..
sbgai ktua kelas aku kne baik ngn smua org..,aku x nk sblh mne2 phk...

ari2 kteorg ketawa..,ade je bnde lawak dlm klas 2...
smpai ckgu pn plk..,tpe sometime kteorg serious lh..
klas nie mmng happy gler n happening je...
 me n ija
 nisa,ckgu n mai



 ayu
 ayu n ija
4 putra the best love you all so much....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan