Sabtu, 22 Januari 2011

My Lovely friends......

KAWAN
bge aku penting gak.....
time ssh sng kdg2 diaorg ade jgk.....
tmbh2 kwn2 yg memahami aku.....

BEST FREND?
mesti kne ade...,walaupun sorg 2 sombong...
mungkin dia tempat kte luah perasaan...,bge yg memahami lh...
slalu nye best frend nie dia akn faham bnde yg kte nk luahkn kt dia....
aku nye best frend mmng baik..,dia fhm aku....,dia thu cm ne aku....

kwn aku yg sorg nie dre darjah 5 aku kwn ngn dia..,bnyk sngt support aku slame nie...
dia faham ttng mslh aku..,tntg peribadi pn dia tau...
dia slalu bge semangat kt aku...,dia lh pendorong aku....
selame nie ape2 aku akn rujuk kt dia dulu..,bru kwn2 yg lain....

tpe lps je esult PMR keluar dia dh buat keputusan nk pindah sklh...
dia dpt teknik taiping..,sedih lah gak nk lepaskn dia...
tpe sbb mse dpn dia..,aku tpkse akur...
aku terlampau bergantung ngn dia slame nie..,smpai makanan aku pn dia belikn...
lepas dia pindah aku sedih sngt..,dh tkde kwn cm dia....
skrg aku dh bedikari smua aku buat sndiri..,tnpe bergantung harap ngn org lain...

aku ade rmai kwn skrg...,plng rapat ngn aku dre dulu lge ade 2 org...
diaorg nie x prnh pn berubah stay cm dulu lge...
gelak je keje dioarg....,diaorg mmng cool...
ble time ssh msti cre aku...pling penting diaorg smua baik ngn aku...


...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan